21 November

Torsdag.
 
Men vill hellre ha fredag. Fast jag har roliga saker på schemat idag. Men först – äggfrukost. Har tagit tag i det där med utbildning nu. Eller tja, jag har i allafall börjat! Vill ta det lugnt i början. Inte göra något jag blir stressad av. Utan nu ska jag fokusera på det jag tycker är roligt. Och det är skapande, design och foto. 
 
Fast först ska jag bli fri och frisk. Och nu ska jag iväg till Göteborg en snabbis!
 
 
Har ni nåt "önskeinlägg" kanske? Skriv på i såfall. Hoppas ni får en bra torsdag. 
Kram!
 


Kommentarer
emma

Vad du gör på dagarna
dagens outifts
dagens frukodt mellis lunch middag

2013-11-21 @ 12:05:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0