25 April

Ett: Har ätit frukost för en hel familj (trots att jag åt nattamat)
Två: Gjort ansiktsmask, hårinpackning och tagit ett varmt bad (ny människa)
Tre: Har bokat möte med tidningen för ett reportage (det närmar sig)
Fyra: Shishilunch med fin vän väntar (...blir sushi i morgon och på lördag också. YES)
Fem: Haft raseriutbrott för att inga brallor passar (oppep blev till pepp)
Sex: Personliga brevet till skolan är snart färdigt (har åtminstånde börjat. haha)
Sju: Klockan är inte mer än 12.44 och jag vill redan ta en power nap (men ska istället åka och handla)
Åtta: Dagens mående (känner mig som superwoman)
Nio: Puss (& kram)




Kommentarer
Jen

Jag Lägger mig också sent och går upp sent. Tidigast tio om jag får bestämma;) passar mig bra som har mer aptit på kvällen. Äta middag runt tio och kvällis vid tolv. Inga problem!

2012-04-25 @ 20:50:56
URL: http://thejenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0