9 April

Veckans första jobbdag är härmed avklarad. Veckans första middag är också härmed avklarad. Och veckans första powernap är snart avklarad. ;) Det är måndag och då får man vara lite extra trött efter jobbet. Mamma är ledig hela den här veckan, vilket resulterar till ett dukat middagsbord varje dag när jag kommer hem från jobbet. Vilken lyx! Skönt att slippa ställa sig och laga middag när man är trött och hungrig. Skäms nästan att säga det.. men ja, det blev lax idag – igen. Haha. Blev lax i ugn med färska kryddor, kokt potatis, sallad och romsås. :) Har på senaste tiden kunnat slappna av en stund efter maten också. Förut så kröp ångesten sig på och jag kände att jag behövde sysselsätta mig med något. Men nu kan jag sätta mig mätt och belåten i soffan och det lugnt, utan några som helst problem!

Nu blir det en powernap. Är grym på att ta korta sovpauser mitt på dagen. Det räcker med tio minuter för att jag ska vara fit for fight igen. Har hört att den ultimata powernapen är på nio minuter. Så nio minuter får det bli ;)
Hur har er dag vart tro?


Kommentarer
Johanna

Låter som en bra start på veckan, lyx att få allt serverat också ;) Mina föräldrar lagade alltid min mat i början förut eftersom jag inte fick tillaga något själv men nu får jag laga allt själv haha.. Är ju vegetarian så här blir man inte serverad inte.. Kram! <3

2012-04-09 @ 17:31:58
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
HANNA

re; visst är dom! så snygga!



Vad duktig du är förresten, kämpa på snyggis! :)

2012-04-09 @ 18:27:35
URL: http://neonregn.blogg.se/
isa

vad jobbar du med snygging? :)

2012-04-09 @ 18:47:07
URL: http://cookiedough.blogaholic.se
Karolina

Hallå!

Tänkte bara skriva och säga att jag följer din blogg och tycker att den är enormt peppande mot det friska. Har nu själv valt att börja blogga om min kamp mot min ätstörning, hoppas du vill följa mig!

Kram på dig!

2012-04-09 @ 19:35:56
URL: http://akleian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0