A och O

Har inte jättemycket vettigt att komma med. Bara ännu en dag som har gått. En mycket bra sådan dock. Har även fått mina jobbtider för fem veckor framöver. Var lite orolig över hur de skulle bli (med tanke på mattider osv). Men tiderna jag fick kunde faktiskt inte ha vart bättre. :) Känns så otroligt bra! Hade jag fått tider jag inte var nöjd med så hade det gnagt i bakhuvudet på mig hela tiden. Mina rutiner är A och O för mig. Åtminstånde i detta skedet. Så nu kan jag andas ut ;)
Insåg nu också hur intensiv min "vernissage-vecka" kommer att bli. Måste vara på plats på vernissaget klockan tolv på förmiddagen till sex på kvällen. Efter det så börjar jag jobbet och kommer att vara hemma vid ett på natten. Långa men roliga dagar.
Måste nog åka till hälsohem och avvänja mig vid cola tror jag. Det är inge bra att jobba i en kiosk. Cola efter cola slinker ner i magen. Och just i skrivande stund så sitter jag med ett stort glas framför mig.. haha Ska nog hålla mig till helgerna framöver!
Smakade föresten på en ny mer-smak som kommer om några veckor. Den ser vi fram emot! :) Melon och något spännande var det.
Nu svävar jag iväg här känner jag. Vad har ni för planer ikväll ? :)


Kommentarer
Jen

Cola är gött! Pepsi Max dock!! Var likadan när jag jobbade på donken men måste ju utnyttja resurserna ;) skönt att du haft en bra dag! Jag har haft en halvbra, Mycket gjort men jobbiga känslor och svullen mage. Läckert :P



Minns inte vad jag skrev längre :(

2012-04-03 @ 20:15:25
URL: http://thejenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0