Belöningsshopping?

Belöningsshopping? Jag vet faktiskt inte. Inte orkat ta reda på det. Kunde-inte-hålla-fingrarna-i-styr-shopping är vad detta är. Klänningen sitter som en slapp potatissäck för tillfället. Bokstavligen. Men i sommar så kommer den sitta som figursydd ;) Lite svårt att veta vilken storlek man ska köpa på kläder just nu. Men håller mig till den storleken som jag har på alla mina andra kläder och hoppas på det bästa :) Jag brukar dock alltid köpa L/XL på mina tröjor då stora tröjor är något av det bästa jag vet. Så jag behöver nog inte oroa mig!
Fick även med mig lite annat smått och gott hem, men det vägrade att vara med på bild. Längtar tills jag kan springa runt i min nya, blommiga klänning med ett par svarta klackar på stan. Nu. Nu. Nu. Tack!
Nu har jag precis bjussat mamma på lunch. Hon fyller nämligen år idag. :) Ska fira henne lite mer ikväll när pappa kommer hem. Sedan blir det även nattjobb. Hoppas ni mår bra där ute i regnet 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0