Brödbak

Sitter här och väntar på att mitt bröd ska bli klart i ugnen. Det luktar underbart! Dock hade jag i liiite mycket bakpulver, så de se lite lustiga ut må jag säga. (Men ack så goda)
Andra April idag och det innebär att det är många att fira. Kusin, vänner och min syster. Tror jag räknade ut att jag känner till 15 stycken som fyller år idag. De kunde väl ändå ha spridit ut sig lite tycker man?! ;) Så i eftermiddag blir det lite fika osv. Trevligt!
Om en timma blir det jobb. Känner att jag kommer vara lite ringrostig efter helgen. Kommer säkert ha glömt bort det ena och det andra, men jag kommer nog snabbt på fötter igen.
Nu är det dags att ta ut brödet. Det ska ätas med keso, massor med keso!
Ha en fin dag. 


Kommentarer
linnea

Recept tack! ;)

2012-04-02 @ 18:43:00
URL: http://linneahs.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0