Lite dagens..

Dagens uppstigning: Vaknade av att katten ville ut klockan åtta och sen kunde jag inte somna om. Men det bästa med söndagar är att man får dega i sängen hur länge man vill, så steg inte upp förens tio.
Dagens mat: Kört på min standardmat hela dagen. Min vanliga frulle, mitt vanliga kvällsmål och vår vanliga söndagsmiddag. God matdag med andra ord!
Klädsel: Manchesterbrallor, kofta och halsduk
Frisyr: Orkade inte blåsa det i morses och det har resulterat till ett enda stort ruffs
Har gjort: Fikat, slappat, ätit och vart hos lilla farfar
Ska göra: Kolla klart på filmen och sova
Längtan: Vill så gärna säga sommaren, men man ska inte längta ihjäl sig. Så jag säger nästa helg ;)
Mående: Riktigt bra idag – trots att det är söndag! Det tackar vi för.
Bästa: Alla fina människor jag har omkring mig. Det tackar vi också för!
Sämsta: Här fick jag tänka..utan att komma på nåt! Det tackar vi extra mycket för.
Köp: Ett fint guldarmband med ett kors.
Bild från julafton

Nu ska jag kolla klart på en film och sedan blir det sängen. Puss och Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0