Skyr

Då var det dags att ännu en gång prova lite nya livsmedel. Den här gången sprang jag på skyr bland mathyllorna och tänkte – varför inte? Köpte med mig Hallon & Granatäpple samt Vaniljsmaken. Jag är en sucker för just vanilj och med en skvätt (stor hög) kanel i så tror jag att den kan smaka kanon.
Har ni provat någon av dessa?
Den var rätt dyr, så nu hoppas jag bannemej på valuta för pengarna. Ska prova den till mellanmål senare var tanken. Först väntar en laxmiddag tillsammans med mamma. Ska även knåda ihop lite matlådor inför kommande vecka då jag kommer tillbringa dagarna på antingen jobbet eller utställningen. Hittade massa goda kycklingspett i affären som jag tänkte ta med. Kycklingspett, bulgur och tzatsiki. Woow. Och självklart så blir det några lass med biffar också, såklart.
Kommer tillbringa dagen i köket idag som ni märker. Haha. Tvåhundra snittar, matlådor, middag... tur att det är roligt åtminstånde. 


Kommentarer
k a r i n

Åh vaniljen är underbar!! Speciellt med varma bär till :) Den andra smaken är sisådär. Blåbär är blä, smakar inte ens blåbär. Jordgubben är supergod den med :)

2012-04-27 @ 15:28:40
URL: http://raindance.blogg.se/
Ida

Hallon granatäpple har ja inte smakat, blåbär är sådär, jordgubb är okej, vanilj är mumma.. Är helt såld på det mesta med vaniljsmak :) smaskens!! Du får rapportera vad du tyckte sen! Håller med om att de är lite väl dyra-whyyyyy??) så är inget ja har råd att äta varje dag!



Va bra du är som gör i ordning matlådor o planerar-stjärna till dig! Har du kunnat lägga till extra mål eller går det uppåt ändå? Kan tänka att du behöver lite extra energi oxå nu med tanke på hur mkt du faktiskt gör hela tiden, hinner du med att vila dig någon gång? Vila ordentligt?



Men tycker det ska bli så spännande att höra hur din vernisage blir sen, ja är nästan lite nervös, tycker det är så kul o spännande för din skull :)

Har du fått rosa toppar ännu? nyyyyyfiken



Va rädd om dig! Stor kram

2012-04-27 @ 17:06:33
URL: http://skeptisk.blogg.se/
camilla

har smakat alla:D älskar vaniljen mest,den enda jag inte gillar e blåbär:P

2012-04-27 @ 17:16:18
URL: http://resanupp.devote.se
Matilda

Jag har alltid velat smaka dem! Var den god? :)

Sv: Tack snälla. Hoppas allt är bra med dig. Kram

2012-04-27 @ 18:49:09
URL: http://jordgubbssaften.blogspot.com
k a r i n

Ja vaniljen smakar verkligen suuuper :) Jordgubben är lite sötare än de andra smakerna. Smakar som, krämig fluffig jordgubbs yoghurt :) Vad tycker du om hallon/granatäpple? :)

2012-04-27 @ 19:37:51
URL: http://raindance.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0