Slappiskväll

Det blev ingen promenad då det började snöa en väldans massa. Har istället ägnat eftermiddagen/kvällen åt en powernap, film, gott kvällsmys och ännu mer tv-tittande. Sååå skönt! :) Har även beställt biljetter till en trubadurkväll i sommar ute på Åstol. Rökta räkor, surdegsbröd, livemusik, fint sällskap och sen en hemfärd med båten i solnedgången – brukar bli bra kvällar det där.
Bild från idag

Dagens mående: Mätt kan beskriva mitt mående idag! Mättimagen = bättre framtid. Så mår med andra ord rätt okej ändå, om jag blickar framåt vill säga..
Hoppas ni har en bra kväll


Kommentarer
Anonym

Svar: Nu kommer det ett jätte sent svar från mig. Missat din komentar. Men mitt vaniljpulvet är i från bourbon och det finns bla på Maxi :)! Trevlig fortsatt påsk!

2012-04-07 @ 00:00:56
camilla

Lät som en fantastisk dag och kväll, surt medsnö bara:O



Hoppas du får en kanonbra påsk afton:D

2012-04-07 @ 09:09:01
URL: http://resanupp.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0