Thaimat

Wokade räkor med broccoli, svamp och lök, strimlad biff med bambuskott, kyckling med cashewnötter..wooow, jag hade verkligen glömt hur gott det var då det var evigheter sedan det intogs. Trots mängder med utmaningar idag så är kompensationen noll. Frukosten var fulländad, lunchen likaså och vad jag tror så kommer middagen bli större än störst då tapas är något av det bästa jag vet. :) Jag njuter, det var bara det jag ville kika in för att säga!
20 små år
Nu väntar snart efterrätt. Ett stort fruktfat med annanas, melon, vindruvor och mango samt en glasstårta med tjugo små rosa ljus i är vad som erbjuds här hemma idag. Tre utmaningar på en och samma dag är tillräckligt för mig. Så på denna punkten är jag en liten chicken. Men jag är stolt och nöjd ändå, hittils i allafall. :)


Kommentarer
Anonym

Grattis Grattis!!

Thai mat är så otroligt gott, skulle kunna leva på det! Hoppas du får en toppen bra födelsedag. Kram <3

2012-04-21 @ 15:13:52
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Karolina

jaha va smart, det ska jag prova imorgon!

2012-04-21 @ 16:00:29
URL: http://akleian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0