Presents

La mitt 20-årsfirande på en lagom nivå igår. Hade utmaningar hela dagen och hade jag dessutom haft ett stort kalas eller liknande på det så hade jag väl kollapsat. Haha. Kvällen slutade väl med lite mycket dumtankar måste jag tyvärr erkänna. Men trots det så hade jag världens finaste dag och jag somnade innan jag hann lägga huvudet på kudden.
En väldigt annorlunda men ack så grym present jag fick var en silversmidjeskurs tillsammans med min syster. Och det är precis som det låter. Man går en kurs under några dagar där man får tillverka sina egna smycken. :) Älskar sådant, så den presenten satt perfekt. Jag hade även önskat mig en födelsedagssång på norska av min syster. SOM jag skrattade. Den tog ju förtusan aldrig slut..
Bild 1: Lunchdags i form av Thaimat
Bild 2: Godaste dofterna från FiJi
Bild 3: Mirakelprodukter för håret, bokstavligen. (TIPS)
Bild 4: Välbehövda skor i fina färger
Bild 5: Ett mediacenter (nu bannemej ska jag kolla film)
Bild 6: En ny hemmagjord värmedyna av mormor då min andra är utsliten samt ett par gosiga raggsockor
Detta var en del av de fina presenter jag fick igår. Blev även kläder, pengar, kaffetermos, flytta-hem-ifrån-saker och lite annat fint. Tacksam och nöjd. :) 



Kommentarer
Anonym

Trots de dumma tankarna igår kväll så klarade du det! Fler utmaningar, de är så man gör för att bli frisk!

Kram <3

2012-04-22 @ 16:04:43
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0