We are young

Upptagen från morgon till kväll idag känner jag. Men det kan vara kul med sådana dagar ibland. :) Var uppe med tuppen (för att vara mig), gjorde mig en lyxfrukost och sedan bar det av till ett litet läkarsamtal innan det vankades jobb. Mätte mig hos läkaren och jag har tydligen krympt en centimeter också. Whaat?!

Nu har jag iallafall hunnit landa här hemma. Fått i mig en stooor middag också. Matkoma HEJ, blev det idag må ni tro. Snart är det dock dags bege sig ner mot stan för att fira två vänner som fyller år idag. Vi är ett gäng som ska sätta oss på ett mysigt ställe där de spelar lite livemusik ikväll. Sådant är alltid mysigt :) Men först måste jag hoppa in i duschen och skrubba bort allt stekos. Fast innan jag gör det så ska jag dö lite i soffan först...
Dagens mående: Peppad och glad. :)


Kommentarer
Johanna

Härligt att du är peppad och glad - i feel the same! Nu jäklar kommer vi världen :)

Sv: Hm.. Jag är vegetarian så jag brukar bara ha massa grönsaker, men mina favorit är broccoli och spenat paj! Kram <3

2012-04-04 @ 18:24:00
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0