Långfredag

Spenderade förmiddagen på ett fik med en vän som jag bara träffar en eller två gånger per år. Blev inte många tysta sekunder med andra ord. :) Väl hemma så lagade jag middag till mig och mamma. Lax, sås och potatis – såklart! Det satt fint må ni tro. Hade även pappa med oss vid middagen idag, trots att han befinner sig på andra sidan jorden. Skype är en bra uppfinning! :)
Missbildade kycklingar hade vi som gäster vid matbordet med


Vädret är lite halvkasst, så dagen kommer nog spenderas framför några filmer. Men om vädret tillåter så blir det en fin strandpromenad också. :) Jag säger det igen – satan vad jag slappnar av här ute. Och när jag slappnar av och släpper allt annat så blir jag så satans trött också. Går och gäspar konstant. Men detta var precis vad jag behövde! Hörs senare finisar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0