Annandagen!

Om det är såhär det känns att vara ung, (Som om man blivit överkörd av en ångvält. Haha) ja då vill jag vara ung för alltid. 
Att bli bjuden på drinkar det första man blir, träffa gamla vänner, skratta från hjärtat, skratta lite till, dansa  – för att sedan komma hem framåt småtimmarna. Det är vad jag kallar en lyckad kväll. Kände mig fri och som vem som helst. Förstod inte vart min energi kom ifrån. Förmodligen från alla lyckliga själar omkring mig. Eller från all god julmat... Lyckad kväll så in i bomben iallafall! Det tackar vi för :)
 
 
I säng sent, upp tidigt för att jobba. Huh. Känns dock som att jag har vart ledig längre än vad jag egentligen vart. Beror nog på att det inte har vart två "vanliga" dagar. 
Hoppas i allafall på en lugn dag idag. Något annat klarar inte skallen av. Nu ska jag ladda med en rejäl frukost. Var ju förtusan utsvulten när jag vaknade. Det tär på krafterna att dansa i klackar en hel kväll.
 
Hoppas ni får en fin annandag. PUSS
 


Kommentarer
Mikis

Härligt det låter! Själv är jag fortfarande ärrad efter juldagen 2010, hah (ramlade på dansgolvet och hyvlade upp handflatan på en glasskiva, kunde inte använda högerhanden på veckor :>).

2012-12-26 @ 12:55:49
URL: http://mikismat.blogg.se
Maja

Härligt att du hade det så bra igår, det förtjänade du verkligen!
Hoppas det gick bra med jobbet idag! :)
Kram! <3

2012-12-26 @ 16:30:45
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0