Årsresumé!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Besökte nya länder och startade eget företag. Jäklar vilken lyckad vernissage-dag jag hade. Grymt roligt! :)
 
 
Höll du några av dina nyårslöften? Ja, fullt ut. Och se vart jag hamnade.. Nästa år ska jag sätta upp lite bättre nyårslöften tror jag allt! Sådana som jag kan hålla livet ut. Rimliga. 
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nixx.
 
Vilka länder besökte du? Norge, Kroatien, Grekland, Kina & Filippinerna. Härliga resor minst sagt.
 
 
Vilken resa var det bästa? Kina/Filippinerna-resan. Mådde så jäkla bra och upplevde så sjukt mycket underbara saker.
 
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha 2013? Förutom ett lite bättre leverne i allmänhet så saknar jag inte speciellt mycket. Tycker jag har rätt fina människor/saker omkring mig. :) 
 
Något speciellt datum du alltid kommer att minnas? Japp, två stycken. Ett tänker jag tillbaka på med hat och ilska och det andra, 1 Advent med lycka. 
 
 
Vad var din största framgång år 2012? Att jag valde att vända mitt liv till något bättre. Tog beslutet att försöka vända på allt själv och kämpa mot ett friare och friskare liv. 
 
Största mistaget? Man lär av sina misstag och jag bara fått ut positiva saker från allt dåligt.
 
Har du vart sjuk eller skadat dig? Samtidigt som jag har vart sjuk på heltid så har jag heller aldrig vart såhär frisk och kry. Inte sjukskrivit mig en enda jäkla gång under detta året. Skadat mig? Inget märkvärdigt i allafall.
 
Bästa köpet? Resor, om det räknas?
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? Gör knappt av med några pengar alls. Hade klarat mig på några hundralappar i månaden om det skulle vara så. (Som hade gått till sushi). Haha. Men ja, mat, resor och kläder är väl dit pengarna har gått! Välspenderade pengar må jag säga.
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Äckligt – Ansiktet, Some Nights – fun.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och. Året började med tårar och jag har nog inte mått så mycket sämre någon gång. Men allt slutade med ett lugn. Berg och dal-bana. 
 
Hur firade du midsommar? På Tjörn med släktingarna. 
 
 
Vad önskar du att du hade gjort mer? Satt handlingar på alla ord jag spottat ut mig. 
 
Vad önskar du att du hade gjort mindre? Grubblat, tänkt och tvekat. 
 
Hur tillbringade du julen? Med nära och kära + tomten.
 
 
Hade du något förhållande under 2012? Nej, vilket är första året på sisådär sex jäkla år. Den ni. Haha.
 
Bästa boken du läste? Måste nog säga hungergames eller mattillåtet. 
 
Något du önskade dig som du fick? Ohja, jag hade vart en snäll tös. Mitt fina guldhalsband tex. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Panikade och åt för mycket tapas. Helbra dag! 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det alltid. Men varför blicka bakåt? Det kommer ett nytt år snart. :)
 
Något du ätit extra mycket av i år som du tidigare inte tyckt om? Nog för att jag alltid har tyckt om det; Sushi.  Och sen mina älskade frukostar! Harregud. Nyårslöfte att variera kanske? (Nej..).
 
 
Hur firade du nyårsafton 2012? Med mina fina vänner. Frös och hade ingen vidare toppenkväll. Bättre lycka nästa gång säger jag bara. Haha. 
 
Hur vill du att år 2013 blir? Vill att det blir mitt år. Ett år fyllt av nya utmaningar, resor och upptäckter. Ska göra allt som jag velat göra detta året, men som jag inte har kunnat! Ska må bra, skratta, umgås, gråta, känna och våga. Leva ett liv, helt enkelt.
 
Puss
 


 




 


 


 


Kommentarer
Sara

Så rätt, låt detta året som kommer bli det bästa!
Måste säga att du har haft ett intensivt år :)
Kramar

2012-12-29 @ 11:23:27
URL: http://resanmotsundvikt.blogspot.com/
Hanna

Låter som året på det stora hela varit positivt, eller det verkar ha varit en positiv anda även om det såklart inte alltid är rosa moln och fluff när man kämpar mot en ätstörning.

2012-12-29 @ 11:24:02
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se
ellen

2013 kommer bli ditt år Cecilia! Bara du fortsätter i samma utmanande spår och vågar ännu lite mer, vet att du klarar det och tror på dig stenhårt!
Blir det stekbordet över nyår el får du vara ledig?
Hoppas du får en fortsatt fin lördag!
Stor kram!

2012-12-29 @ 14:34:08
URL: http://sandal.blogg.se
Maja

Känns som om jag är den enda som inte har gjort någon slags årsresumé av något slag, men men, det hände inte så mycket speciellt i år.. xD
Massa kramar! <3

2012-12-29 @ 15:55:03
URL: http://cuilenya.blogg.se
Lisa

Gud så härliga bilder på dig och dina syskon! Super fina verkligen!

2012-12-29 @ 16:01:13
URL: http://koffeinpralin.blogg.se
Mikis

Verkar ha varit ett spännande år med alla resor! :) Må ditt 2013 blir awesome och fyllt med liv och lust! <3

2012-12-29 @ 23:33:12
URL: http://mikismat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0