Bildbomb 2012

Ni vet att man säger att man lätt förtränger det man vill glömma? Så gör vi i allafall nu. Vi blickar tillbaka på gobitarna från året istället. Ser det positiva och glömmer allt dåligt. Har plockat fram några guldkort som väcker finfina minnen och inte tvärtom.
Faktum är att jag nästan inte "minns" tiden då jag mådde som sämst. Och med tanke på att hela kroppen var mer eller mindre avstängd under den tiden så är det inte så konstigt att inte hjärnan minns. Och tur är väl det. Bättre att glömma av. 
 
Mina värsta månader var Januari till Mars. De månaderna är bara ett enda blurr. Tvång, gråt, skrik och ännu mera tvång. Så därför får ni mest foton från Mars och framåt. Men vad gör det? Det är ju trots allt de finaste månaderna som återstår. Blandad kompott i en jäkla oordning.. 
 
Filippinerna / Sommarstugan
Litervis med jordgubbar / Skaffat nytt jobb (som blev lite av en räddning)
Badtunna / Bästa utmaningen
Kroatien
Provade chokladpannkakor
Var på Ullared / Familjen blev med ny båt
Åkte till Grekland / Låtsatsskrattade mig igenom kvällar
Myst med katten
Firat jul / Solat i varma länder
Vaknat upp till fina vyer
Ätit ännu mera god mat
Och till sist..lilla jag!
 
Hur ska man resuméra året nu då? Kan väl egentligen bara säga; Med tanke på alla omständigheterna så har det sett rätt bra ut. :) Tycker att jag blickar tillbaka på året med ett leende trots allt. Visst, det har vart många tårar, men samtidigt har det vart många skratt. Det har vart ett omtumlande år. Allt har gått upp och ned. Det mest omtumlande året i mitt liv får jag nog säga. Är på väg att hitta mig själv nu. 
 
Nu återstår bara det sista beslutet på året. Nyårslöftet. Blir nog lätt att sätta upp ett löfte iår. Puss
 
 


Kommentarer
Sandra

Låter klokt att se tillbaka på god utarma:) ska försöka göra detsamma<3

2012-12-30 @ 13:30:52
URL: http://daysofmine.blogg.se
Viccy

Härliga bilder! Bara att kämpa på för att få kroppen tillbaka, det går tro mig! :)

2012-12-30 @ 14:44:40
URL: http://frulle.blogg.se
emma

Åh, älskar dina inlägg. Kämpa på, och minns det där härliga livet egentligen oftast är :)

2012-12-30 @ 16:26:12
URL: http://www.ungefaer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0