Dagens...

Uppstigning: De ringde och frågade om jag kunde jobba vid åtta och sedan kunde jag inte somna om. Lika bra det!
Mat: Än så länge frulle, apelsin och sushi
Låt: Har lyssnat på min sommarlista hela dagen. Dvs typ Gyllene Tider :D
Klädsel: Chinos, skjorta, halsduk + smycken
Frisyr: LillaMy-bulle
Smink: Mascara och lite läppstift
Har gjort: Gått promenad, fikat med vänner, jobbat och ätit Sushi med mamma
Ska göra: Bowla
Kram: Mamma
Konstigaste: Titten på siffrorna
Längtan: Längtar efter en stark och fin kropp lite extra idag
Mående: Rätt bra måste jag medge
Bästa: Att jag har fått saker gjort. Trots att jag är ledig. Men det är kanske då man ska passa på?
Köp: Inte gjort av med ett öre idag faktiskt
Vill ha: Nya glasögonbågar och lite tid
Dagen i lite bilder än så länge!


Kommentarer
Sara :)

sv: tack <3

2012-02-24 @ 19:54:39
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0