Söndag

Det bästa med söndagar nu för tiden är att inte behöva plugga! Tänka sig vilken söndags/plugg-ångest man har haft genom åren. Även ifall det blir jobb i morgon så känns det ändå inte som samma sak. Tog ju även en ledig vecka nu. (Passade på eftersom mamma hade sportlov). Så nu ska jag verkligen inte klaga över att ha en jobbvecka framför mig.
Det blev en bra lördag igår med. Åt god lax till middag och på kvällen blev det melodifestivalen och film med lite fina vänner. Idag blir det dock bara att ta det lugnt här hemma. Ska städa, sticka, äta gott och till sist kolla på Big Brother. Som jag har längtat! Haha. Det är underhållning det.
Hoppas att ni har haft en bra helg hörrni. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0