21 Juli

Kom väl inte hem i riktigt så god tid som jag hade hoppats på igår. Dock gjorde det inte så mycket då det samtidigt tillförde mycket gott. Men oavsett hur sent jag somnar så lyckas jag ändå vakna så förbannat tidigt och idag berodde det på helknasiga drömmar. Verkligen helknasiga. 
 
Vinbär från trädgården pryder yoghurten idag
 
Ska bli skönt att jobba på dagen istället för på kvällen idag. Det tar så mycket på krafterna med all städning och allt fix man ska göra på kvällarna. Skönt med lite variation! Hade nog aldrig platsat på ett "åtta-till-fyra-jobb". I eftermiddag så ska jag laga sååå god mat (Hoppas jag i allafall. Har dock aldrig provat). Haha. Men det verkar gott i åtminstånde. 
Sen ska ni även få höra en rolig liten nyhet :) En fet morot som peppar mig en massa. Mer om det sen. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0