27 Juli

Godmorgon!
Hade hoppats på att kunna sova lite längre idag, men icke! Istället drömde jag om kvällens jobb – och då är det illa. Haha. Bruce Springsteen spelar i Göteborg ikväll och det kommer resultera till en sen hemgång. Räknar med att vara hemma vid femtiden i natt. Det får bli en timmas power nap i eftermiddag istället. 
 
Liiite läskade blir ni åtminstånde va?
 
Nu ska jag gå upp till sjön vid mig och sätta mig och läsa. Kanske ska passa på att lapa lite sol också. Har även packat med mig en liten picknik. För vad passar bättre än jordgubbssaft en såda här dah?
Hoppas ni får en bra dag i solen. Puss och Kram


Kommentarer
Ida

Låter inte bra att jobbet förföljer dig i drömmarna-vad kan de betyda? Att du jobbar för mkt?;) just de ja, bruce är ju i trakterna idag, jobba till fem låter inte jätte lockande enligt mig!!! Hu. Är du kvälls eller morgon människa i vanliga fall? Synd att du inte fick mer sovmorgon idag, får bli en lång powernap sen ;) själv ligger ja däckad på gräsmattan efter en shoppingtur o glass. Så avancerad är jag idag :) härligt med sol, men ändå-va varmt det är!!! :P

Ha en bra i solen o sen på jobbet. Glöm inte äta ordentligt och DRICKA! viktiga grejer. Har redan lyckats dricka minst 2 liter vatten idag, inte undra på att man behöver kuta på toa titt som tätt;) kram

2012-07-27 @ 14:01:10
URL: http://Skeptisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0