28 Juli

Godmorgon (godförmiddag?)

Ruggigt väder och en ruggigt trött tjej här idag. Blev en lång natt, som väntat. Men vid fyratiden fick jag styra hemåt. Satte mig i bilen, såg söndagen börja vakna till liv, satte på radion där Heal The World spelades och kände mig riktigt nöjd med kvällen. 
Det var stressigt och roligt men dock hade jag föreställt mig att det skulle vara ännu stressigare. Nåväl, ikväll är vi på´t igen och hoppas att det går bra även då. 
 
Dagens frukost

Idag kommer mammsen hem till mig som sagt. Vi ska laga god mat och bara ta det lugnt. En utomhusvistelse känns inte så lockande idag. Så jag kan med gooott samvete ta mig en alldeles för lång power nap sen. Undra vad man ska laga sig för mat idag föresten? Ska man utmana? Det är ju trots allt lördag. Ska försöka lista upp alla livsmedel jag har "övervunnit" lite senare, för att få en översikt. 
 
Ha en mysig lördag så hörs vi senare. Pussen och Kramen 


Kommentarer
Ida

Passa på att utmana med "lördagsgodis" idag då :) Jag åt massa godis igår kväll och har inte gått upp 10 kg pga det... spärren sitter i din hjärna. Du kan om du vill men frågan är om du vill? Sätt upp som utmaning ihop med din familj att äta nåt gott sött som du gillar. Vad gillar du? Våfflor, glass, godis, bullar, kakor? Kanske en bärpaj kan passa i dessa tider? Ta paj och vaniljsås till mellanmål vettja :) Sååå gott!!!
Skönt att dom peppar dig så bra. Hur länge har du varit sjuk? Jag och mion fam o tvärtom. Jag försöker äta när dom äter och på deras tider och utmana med det. Även äta sånt som inte är min favvo jämt. Man ska ju kunna äta ändå liksom. Men jättebra att ert sätt fungerar :) Jag skulle vilja äta vanilg mat ist för nd men mamma blir sååå nojjig då o tror att jag kommer falla. Nd är ju en smart lösning faktiskt. Innehåller massa nyttigheter :)
Kämpa på med dina utmaningar vännen! KRAM

2012-07-28 @ 13:40:22
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
isa

Bli inte rädd nu, men jag tror jag drömde om dig inatt. HAH! vi skulle äta sushi. Det var fint. haha! Hoppas du njuter av solen idag. kram

2012-07-28 @ 15:05:12
URL: http://cookiedough.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0