Dagen i lite bilder

Hade inte mycket till planer i morses. Men dagen visade sig bli helt okej ändå – trots det ekande huset. Har försökt att hålla mig ute så mycket jag orkat då jag blir galen av att vara inne i detta vädret. (Hoppas det regnar i morgon. Hoho) Dock blev det en power nap i min goa, mjuka säng – men det var ett måste. 
 
 
Bild 1: Startade dagen med en skogspromenad
Bild 2: Blev en sushi-lunch i min ensamhet, men det smakade precis lika gott för det – nästan i allafall.
 
 
Bild 3: Fick med mig ett linne för tjugonio riksdaler hem. Hör och häpna. 
Bild 4: Begav mig till några vänner för poolhäng, prat och vattenmelonsätande 
 
 
Bild 5: Begav mig hemåt, posade lite, blev trött och tog en power nap.
Bild 6: Mitt läckra mellanmål. (+ leverpastejsmackor och nötter, offcourse)
 
Nu – kvällsjobb (morgonjobb?) Lär vara hemma vid tre-fyra tiden om jag får gissa. Damn. Kommer dricka en och annan redbull/kaffe vill jag lova er. Men i morgonbitti när jag har vaknat till liv igen så är mamma i huset. (Wiiiie). PUSS


Kommentarer
Lina

herre gud vad fin du är!

2012-07-27 @ 18:59:50
Ida

Hej!
Hur går det med godis/kak utmaningarna? Ätit nån choklad än? Ta en bit efter maten idag :) Du klarar det!!! I know it :)
Vad tycker dina föräldrar om att du inte tar näringsdrycker? Tycker dom du borde det? Lägger dom sig i mycket i hur o vad o när du äter? Är dom oroliga för dig? Frågar för jag kan få krupp på min egen morsa ibland... Kramis

2012-07-28 @ 10:12:21
URL: http://fightforlife.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0