Födelsedag

Godmorgon!
Det kändes konstigt att vakna upp i sin egna säng i morses. Det gungade när jag gick och la mig igår och det kändes som jag fortfarande var ute på båten. Sov väldans gott i allafall. Trånga båthytter i all ära – men att få krypa ner bland fluffiga, rosa sänglakan i en sval säng var faktiskt rätt efterlängtat. 
 
Nu sitter jag och intar en god frukost och har precis vart inne och sjungt för min kära bror som fyller år idag. Vi ska iväg och äta på en mysig restaurang på Marstrand ikväll. Men innan dess så blir det jordgubbsplockning och en runda i stan. Om jag har längtat efter att få plocka jordgubbar?! Åh. 
 
Grattis till min fina bror
 
Ha en fin dag. Puss & Kram
 
 
 


Kommentarer
Dedde

Åh vilken härlig bild :D och grattis på honom! :)

2012-07-09 @ 11:09:14
URL: http://Deds.blogg.se
viccy

vilken stilig bror! :)

Svar: Visst är han snygg! ;)
Cecilia

2012-07-10 @ 22:14:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0