Konfirmation

Godmorgon är väl kanske lite fel att säga nu. Men hej på er, i vilket fall som helst! Blev en sen uppstigning för mig idag. Vi var i god tid med städningen på jobbet igår. Men åtta minuter innan stängning så får vi en dunderrush och de sista beställningarna var "Chaffismeal", vilket är det mealet som tar absolut längst tid att göra. Trippelsuck! Så vi kom inte därifrån förens sent och jag hamnade i sängen vid tresnåret. Det är smällar man får räkna med ibland. 
 
Nu har jag packat och är snart redo för en vistelse på Tjörn i några dagar. Men först ska jag stanna till några timmar hos släkten för att fira en liten konfirmand. Hon konfirmerades på samma ställe som jag. Och det var det förbannade stället som drog igång min ätstörning från första början. Hoppas hon har haft det bättre än vad jag hade det i allafall ;) Låg mest och grät och längtade hem hela dagarna. Synd det, för det var ett väldigt roligt läger annars! Det roliga var att det var strikt telefonförbud under de fyra veckorna lägret höll på och hittade de några telefoner så tog de beslag på dem och man fick inte tillbaka den förens lägret var slut. Men jag ville såklart ha en telefon så jag kunde ringa hem och gråta lite på kvällarna (höhö). Men gång på gång lyckades de komma på mig med min telefon och gång på gång tog de beslag på dem. Det slutade med att jag fick hämta ut fem jäkla telefoner när lägret var slut. Haha. Mamma fortsatte alltid att lämna nya när de andra togs.. 
 
Tar nya tag idag och glömmer allt som har med deppighet att göra. 
 
Det ryktas även att det kommer serveras färsk lax med färskpotatis idag. Inte mig emot. (Verkar som hela släkten är laxomaner). Haha. Nåväl, ha en fin lördag, njut, vila, ät något gott och ta hand om dig själv. Puss
 
 


Kommentarer
Karolina

Du har så rätt så! Vet att du kommer fixa det, hör av dig när du har utmanat med någon sötsak och berätta hur det gick, du grejar det!
Kram

2012-07-14 @ 15:07:24
URL: http://akleian.blogg.se
Helene

Nä nu låter det inte som du jobbar som vikarie på skolor:P Hur fick jag för mig det... Jobbar du på restaurang?^^

2012-07-15 @ 08:44:50
URL: http://nystig.blogg.se
Sofia

hej. jag undrar om du vill skriva om hur anorexian började för dig & hur du mår idag? fick du hjälp eller något för det? m.v.h Sofia

Svar: Jag har skrivit lite inlägg om det redan! Så kika i arkivet :) Idag mår jag bra – men inte hundra. Har fortfarande alldeles för många kilon att gå upp. Och nej, jag får ingen hjälp i dagsläget utan klarar mig på egen hand faktiskt :) Har du fler frågor så är det bara att fråga på! :)
Cecilia

2012-07-15 @ 09:08:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0