Trötthetstårar

 
Dagen har innefattat fika, bästa mamma, god mat och en massa trötthetstårar. Trots att jag fick mig sex timmars sömn inatt så var det ändå på tok för lite för att jag skulle lyckas hålla humöret uppe. Men nu har jag gråtit ut (pratat ut) med mammsen, ätit ugnsbakas lax med couscous, sås och sallad + vilat en stund. Nu däremot sitter jag och klunkar en red bull i hopp om att återfå lite energi. Tycks dock inte lyckas så bra på den punkten..
 
Lax, sås, couscos, bönor och broccoli
 
Nu ska jag snart bege mig mot jobbet. Blir en lång kväll idag med, om inte ännu längre. Men nu har jag laddat på depåerna med massa mat och har även lassat med mig några mackor som ska intas lite senare på jobbet. Maten är A och O för att jag ska orka med sådana här kvällar, så det gäller att det blir 100% – trots att maten intas på jobbet. Och det brukar det bli :) 
 
Ha en fin kväll. PUSS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
ann

dont mean to be rude are you gaining weight with the food your eating or is it slow, only because i thought if you want to regain your body quicker maybe eat more carbs, and another question have you reached 2000 cal a day you dont have to reply and again only asking i read your blog all the time and think your amazing and strong

2012-07-28 @ 18:17:20
Linda

Hoppas att du mår bra, I detta regniga väder,lite mysigt e det allt att sitta inne o höra det. Du e så stark o gör så många bra,tuffa framsteg verkligen. KRAM LINDA

Svar: Jag mår bra, men är sliten. Haha. Ja det är supermysigt med regnväder ibland :) Hur mår du ? Kram
Cecilia

2012-07-28 @ 18:46:00
Ida

Viöö bars skicka en stor kram. För att du r den du är och för att du käpar sp hårt! Men ja är lite orolig när du jobbar sena kvällar o inte kanske får k sig tillräckligt med energi?! En jag hoppas stt du har det under kontroll! Fortsätt kämpa-jag tror på dig!!! Kramar

2012-07-28 @ 21:44:28
URL: http://Skeptisk.blogg.se
saraSaraSara

Sv: rågform är supergoda, fast tyvärr har jag också svårt att släppa dem.
Har du smakat rågkusar? De ser ut att vara samma sak som rågform men smakar inte i närheten!
Kram

2012-07-28 @ 21:52:53
URL: http://Rymdpojkar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0