Dessa söndagar...

Det är söndag och ni vet vad det innebär. Tankar, tankar och tankar. Varför just på söndagar undrar jag? Kanske är det just nu man verkligen har tid till att tänka. Dumma dag. Måste hitta på något att göra och distrahera mina tankar lite. Det är inte bara dumma tankar som i mat-tankar, utan det snurrar runt om allt. Verkligen allt.
Tog mig i allafall upp i hyffsad tid i morses. Frukosten intogs i vanlig ordning. Två mackor med keso/tomat och skinka/gurka + apelsin. Sedan åkte jag till en vän som ville beställa en tavla av mig. Första beställningen. Inte illa ;) Sedan blev det massa jobb inför vernissaget och sedan en fika på stan med massa folk. Pizzabuffé stod på menyn för alla. Tackade dock nej och valde att äta min vanliga, älskade söndagsmiddag istället. Så nu har den precis hamnat i magen och jag är mätt och belåten.
Just sayiinnn

Dagens mående: Förvirrad inför framtiden och alla beslut som ska tas. Men kroppen är pigg fast huvudet är trött. Salig blandning på mitt mående med andra ord. Hur mår ni idag? 


Kommentarer
karin

Åh dessa söndagar ja. Varför är de alltid så jobbiga? Skönt att denna snart är slut. Och i morgon är det måndag, ny vecka och på onsdag blir det 15 grader och sol! :) <3

2012-03-18 @ 17:56:29
URL: http://raindance.blogg.se/
Johanna

Everything will be okey and if it doesn't feel okey it's not the end. <3

2012-03-18 @ 19:00:36
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0