Gott till magen

Sovmorgon ska utnyttjas på bästa sätt. Morgonpromenad i vårvädret, lång dusch och sist men inte minst en god frukost. Kände mig så redig när jag ställde mig och fixade omelett och grejer till frukost. Det händer inte varje dag om man säger så. Fast det ska det bli ändring på, för det var förbannat gott! Hade i champinjoner, lök och mängder med färska kryddor.
Nu ska jag knåpa ihop en matlåda att ta med mig till jobbet och sedan bege mig mot stan.
Stängder på förskolan idag så är inte hemma förens ikväll. 


Kommentarer
Elin

sv:härligt att du är med, lycka till ! :)

2012-03-12 @ 17:21:24
URL: http://sssmiley.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0