Sanningar om mig

  1. Jag har hoppat fallskärm två gånger och funderar på att ta fallskärmscertifikat i framtiden. Första gången jag hoppade så gick jag i sexan och den andra gången var i USA i höstas och då hoppade jag över Las Vegas. Det var en upplevelse vill jag lova.
  2. Jag har hoppat Bungy Jump och vill i framtiden hoppa världens högsta som ligger i Sydafrika.
  3. Jag har dykarcertifikat och har träffat på både det ena och andra under vattnet. Det är verkligen en helt annan värld under ytan. Provade på att dyka i Sverige i somras men det var ingen hit. Iskallt och massa äckliga brännmaneter var inte riktigt my cup of tea om man säger så. Haha.
  4. Jag har väldigt lätt för att svimma och har haft det sedan jag var liten. Senaste gången jag svimmade var i USA. (Vätskebrist och inget annat var orsaken) Var på Six Flags och svimmade i kön till en attraktion. Behöver jag ens säga att det var fyra sjukvårdare där på mindre än en minut? Det är ju trots allt USA vi snackar om.. haha
  5. Jag lyssnar betydligt mer än jag pratar
  6. Jag har sedan bebisålder älskat rosa. Jag gör det fortfarande och kommer förmodligen alltid att göra!
  7. Jag vet inte vilken min riktiga hårfärg är längre
  8. Just nu har åtta piercingar
  9. Jag står väldigt nära min familj
  10. Jag är en fruktoman (nytt ord såhär på kvällskvisten) och äter sisådär fyra stycken per dag. Minst.
  11. Jag har tvångstankar om att alla tal måste vara jämna.
  12. Jag har aldrig ägt en foundation
  13. Jag har brutit båda mina ben
  14. ...jag borde gå och sova nu. Haha.
Underbar känsla!

Dykning

Fallskärm

Jag tyckte att de var lite väl överseriösa när de tog hand om mig när jag svimmat. Haha

Där fick ni veta lite mer om mig. En liten äventyrare finns nog i mig trots allt :) Älskar allt som har med höjer att göra! Dock hatar jag att flyga. Ysch. Nu är det faktiskt dags för mig att sova. Stänger på förskolan i morgon..igen..!! Har i allafall laddat upp med bästa matlådan. Biffisar och bulgur. (hallaaah vad annars) ;) Så lite roligt (gott) har jag att se fram emot i morgon i allafall. Haha. Ska även på ett möte i morgon bitti innan jag börjar jobbet. Ni får höra mer om det i morgon. Kommer bli awsome! :D
Sov gott


Kommentarer
Anonym

Sv: Gullig du är! Nej kommer inte kunna sluta blogga helt, skulle kunnas helt sjukt att inte kunna prata med er hur som helst. "Konstigt nog" så betyder alla ni faktiskt en hel del för mig! Kram! <3

2012-03-12 @ 22:32:59
URL: http://brunnergjohanna.spotlife.se
Sara

Tack för din kommentar, så sant att det gäller att vara tuff och stå emot ibland. Men just nu är det lite jobbigt. Rösten kan vara så stark ibland

Låter som att du har gjort massor, jag har själv också dykt. Är en underbar värld där nere!

2012-03-13 @ 12:05:19
jen

Wow, vilken äventyrsmänniska du är!

Och modig! Skulle aldrig ens drömma om att göra allt det där!! ;)

Men om du inte gillar höjder - hur kunde du då hoppa fallskärm och bungy jump??!! :O



(Fin bild på dej, btw)

2012-03-13 @ 14:39:56
URL: http://www.misshart.blogspot.com
karin

Sv: Den finns på maxi! Dit å köp ;) Haha, åh jag hade en hubbabubbarosa vägg i mitt rum hos mamma och pappa. Försökte bli mindre rosa ett tag.. men nu har jag insett att jag aldrig kommer bli mindre kär i rosa. Så nu har det inhandlats kuddar och finheter i rosa nyanser till lägenheten :)

2012-03-13 @ 16:42:40
URL: http://raindance.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0