Toast

Äntligen "helg". Känns so fucking nödvändigt. Efter jobbet stressade jag hem för att äta middag och efter det blev det en runda på stan med mamma och nu har jag intagit soffpostionen och tänker tillbringa resten av kvällen här. Var precis och handlade lite mat också, så nu är kylen fylld med massa gottigheter. Vi har alltid halva Icas fruktavdelning hemma också så det är inte så konstigt att jag har blivit en fruktoman. Haha. Nu ligger det mango, äpplen, apelsiner, clementiner, bananer, persimmons och grapefrukt som bara väntar på att bli uppätna av mig! Inte mig emot :)
Lite dagens också..
Dagens uppstigning: Vaknade som vanligt innan klockan ringde. 06.30 gick jag upp denna dag.
Dagens frukost: Två knäckisar med keso/tomat/lök + skinka/spenat/gurka och ett stort knallrött äpple alá snövit.
Klädsel: Rosa skjorta, svart tröja, svarta jeans och rosa halsduk
Frisyr: Fläta
Har gjort: Ätit, jobbat och handlat
Ska göra: Beställa tavlor, äta kvällis och kolla på tv
Längtan: Morgondagens sushi-lunch med Mami
Mående: Huvudet trött men jag är pigg och glad
Bästa: Vågat utmana rätt rejält idag
Sämsta: Soyan som hade trillat i kylen och som jag precis låg och torkade upp i en kvart...
Köp: Glasögonfodral
Funderar på att göra mig en toast till kvällsfikat idag. Är riktigt sugen på det. En toast med med banan och curry i. Eller skinka och senap. Eller stark ost och pesto. Eller lök och tomat. Kommer dock sluta med det vanliga kvällsfikat. Men sugen kan man alltid vara...
Kör alltid min toast i våffeljärnet. Tycker att det är lite godare. Och finare ;)

Vad har ni för er denna torsdagskväll? Är ni soffpotatisar precis som jag ? ;D


Kommentarer
malin magdalena

Sv: Jag håller med dig till 100% - lax i mitt hjärta! :) Och du, jag hoppas du njöt av en toast till kvällis. Med banan och curry (+ rökt skinka?). Varm banan är så himlans smarrigt!

2012-03-15 @ 20:34:46
URL: http://malinsetta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0