Söndag

Sitter och mumsar i mig frukosten medan solen sipprar in genom fönstret. Underbart! Kände mig lite småsjuk igår när jag la mig så jag tog en NyQuil innan jag gick till sängs. Det är en form av värktablett/sömntablett som jag köpte i USA. Och herrejesus vad gott jag sov i natt. Minns inte sist jag kunde sova till åtta utan att ha vaknat en enda gång innan. Brukar alltid vakna av konstiga drömmar och sover bara allmänt oroligt.
Det blev en bra kväll igår också. Vi satt tolv tjejer och trängdes i en soffa, åt gott och kollade på melodifestivalen. Dagens planer blir vårfika (såklart), middag (jag står för den biten idag) så det betyder bara en sak- biffmiddag. Wihooo! Sedan ska det fixas och donas med både det ena och det andra. Söndagsfix som vanligt med andra ord.
Utsikt från altanen på Tjörn.

Dagens mående: Förutom jobbig slemhosta (ysch) så mår jag fina fisken. Är extra taggad på framtiden idag. Har nästan bestämt mig helt vad jag ska göra till hösten nu. Tummen upp på det!
Ha en fin dag i vårvädret 


Kommentarer
Jeanette

Hur ser en typisk biff-middag ut? Och vad har du för roliga planer? :)

2012-03-11 @ 13:58:39
Cecilia

Sv Jeanette: Nystekta biffar (blandfärs med ägg, färska kryddor m.m.) slänger i lite vad jag känner för ;) Idag serverades det med bulgur, en kall god sås, stekta champinjoner och grönsallad. Resultat = GOTT!

2012-03-11 @ 16:31:43
URL: http://vagenupp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0