Corn

Godkväll hörni! :) Då var det kväll – igen. Satan i gatan vad fort dagarna går. Var precis ute ihopp om att kunna fånga den fina vår-kvällen på foto. Lyckades tyvärr inte så bra. Det är fortfarande lite för "grått" ute för att kunna få färgglada och fina foton tycker jag. Bättre lycka nästa gång.
Det verkar även som folk har börjat med grillningen. Kände os av grillat från flera olika håll när jag var ute. Det luktar ju såååå gott och det gav mig en enorm längtan efter härliga grillkvällar med vänner. Säger bara grillad majskolv. Oh lord.
Bild från i somras. Smaklökarna voltade av lycka!


Funderade även på vad jag vill "lära mig" att äta. Något som jag har haft ett stort sug efter under en lång tid men som jag aldrig vågar utmana mig med är naturgodis. Åh vad jag saknar att kunna kolla film en fredagskväll med en stor skål naturgodis breve mig. Har en tanke att det ska bli nästa veckas utmaning. Om det så bara är en bit. Jag vill ju ha det, så varför inte ta det?
Nu blir det tv-tittande och mys i soffan resten av kvällen. Det behövs efter en hel dag med jobb. 


Kommentarer
camilla

ÅÅå vad underbartmed grillning, längtar tilljag med har grillpremiär :D korv ochmajkolv e de absolut godaste eller riktigt gott kött o kyckling haha:P



Tycker absolut du skaunna dig med naturgodis:D o som dusäger e du inte sugen kan du ju ta det en annan dag:D



angående promenader vet jag inte, du rör dig ju och gör av med mer än om du hade suttit stilla om du förstår? men kan du inte prata med någon mer proffesionell om det hehe? om du tänker att du ska upp ivikt gäller det ju att integöra avmed mer ändu får in :)



Hoppas du får en riktigt fin kväll:) kraam

2012-03-21 @ 19:10:51
URL: http://resanupp.devote.se
My

Låt det bli denna veckas helgutmaning :) Naturgodis är ju faktiskt riktigt gott ju!

2012-03-21 @ 20:35:59
URL: http://tankarimy.blogspot.com
My

Heja dig säger bara. Go for it!!!

2012-03-21 @ 20:58:30
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Matilda

Åh, grillat är typ det godaste som finns! :D

2012-03-21 @ 21:04:35
URL: http://jordgubbssaften.blogspot.com
Linnéa

Åh naturgodis (nötter inte chokladgrejset..) Är en av de sakerna jag faktiskt vågar unna mig. Just för att nötter är nyttigt fett. Sen så har jag extrem sockerfobi.. Hehe.

Men jag tycker verkligen att du ska ta mod till dig och försöka. Alla förtjänar att unna sig god mat. :D

Lycka till!

2012-03-21 @ 21:34:22
URL: http://linneajoha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0