24 Mars

Hur tusan kan jag vakna upp med träningsvärk? Skumt. Tur för mig att det är något av det bästa jag vet. Haha.
Har sovit riktigt gott i natt. Dock somnade jag med stress-ångest igår. Det är redan den 24 Mars. Sommaren närmar sig och som ni vet så är mina planer att ha en relativt sund vikt tills dess. Kommer inte orka med att leva på riktigt annars. Samtidigt som jag vill se en viktuppgång varje vecka så är jag samtidigt rädd att lägga på extra mat. Men extra mat är precis vad jag behöver nu om jag ska hinna nå mitt mål tid. Har inte tid att fega ur!
Ikväll när jag lägger mig så vill jag känna mig stolt. Ska se till att det blir så också.
Har inga speciella planer inför dagen. Får se vart vindarna för mig ;) Men nu – frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0