Mysbjörn

Sushin satt där den skulle, jag har köpt mig ett par rosa skor samt världens mest fluffiga björn-tröja och jobbet gick bättre idag än igår. Så dagen blev trots allt rätt bra ändå!  :) Nu är mina ben två kokta spaghettisar. Överkokta dessutom. Blev som sagt stolt ägare av ett par easytone-skor idag och att bara stå i dem tog mer på benen än väntat. Bättre det än att få ont i ryggen som jag hade fått i ett par andra skor iaf! :)
Inte så tokiga va?

Man blir en mysbjörn i den här. En kramgo sådan!

Tiderna jag har på jobbet nu är perfekta för mig. Missar inte ett enda mål, utan kan äta allt här hemma. Känns skönt. Dock kommer jag inte att ha det så för alltid, såklart. Men uppskattar det så länge det varar :) Vilket är den här och nästa vecka åtminstånde.
Hoppas på att kunna sova lite tryggare i natt. Och om jag inte lyckas med det så får jag göra som jag gjorde idag. Går upp, äter frukost och slocknar i soffan en timma till.. haha. Det är nåt med att sova på dagen alltså. Det ligger nog bannemej med min top tio lista över bra saker att göra här i livet. :D
Hur har ni haft det idag? Jobb, skola, ätit något gott ?


Kommentarer
Maria

Åhh myströja! Vart är den köpt!?

2012-03-29 @ 06:58:33
Cecilia

Sv Maria: Den är köpt på Team Sportia! :)

2012-03-29 @ 09:45:11
URL: http://vagenupp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0