Vinterland, igen?

Ja hörni, då var det dags att ta på sig fleecetröjan och vinterskorna igen. Var inte riktigt beredd på att vakna upp till ett vinterland i morses. Skönt att det inte är så kallt iallafall. Men det blir mycket utevistelse idag, så det gäller ändå att klä sig varmt.
Inatt sov jag dock riktigt gott så idag är jag pigg o glá och redo för en ny jobbdag. Föresten, lyssna på Anyway - Cee Lo Green och Remedy - J Son feat. Salem Al Fakir. De spelas på repeat här hemma.
Nu ska jag mumsa i mig mina mackor+frukt och sedan bege mig. Ha en fin dag, det är ni värda


Kommentarer
josefine andersson

kul att du var med i veckans favorit! vinnaren finns nu uppe. blev det inte du så finns en ny chans nästa vecka :)!!

PUSS

2012-03-08 @ 13:56:35
URL: http://josefineandersson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0