1 Maj

Klart godkänd kväll igår. Förväntningarna var inte skyhöga, och då brukar jag få kul. Kan räkna mina utgångar senaste året på en hand. Haha. Så det var extra roligt att komma ut och träffa lite folk och snurra ett och annat varv på dansgolvet. ;)
Jag har fortfarande inte den energin som jag hade velat ha, men det börjar bättra sig – det känner jag i både kropp och knopp. Dock kurrade magen när jag kom hem. Att göra piruetter på dansgolvet tar på krafterna ska ni veta. Fyllematen från grillen med vännerna får vänta ett tag till, istället blev det lite annat gott här hemma istället.
Jag igår

Då var det redan första Maj. Är det inte idag man brukar luras föresten? Röd dag är det i allafall vilket betyder att det blir en hektisk dag på jobbet – det kan jag vara så säker på. Får ändå hoppas på att jag hinner få i mig lite mat i lugn och ro. Och på tal om att slänga i sig mat... ge er aldrig på att försöka äta upp en skyr på sisådär tre minuter. Haha. Den är rätt mastig och satte sig som ett j*kla lock i magen på mig igår. Men god var den åtminstånde!
Hoppas att ni hade en rolig Valborg igår – och att ni får en fin dag i dag. Hörs ikväll 


Kommentarer
Ida

Va bra att kvällen blev okej, skönt att du känner att du börjar få tillbaka lite av energin iaf - och så fin du va :)



Hoppas du får en bra dag, och jo,an brukar väl luras med "maj maj måne..."? Kram

2012-05-01 @ 12:30:31
URL: http://skeptisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0