15 Maj

Tycker alltid att jag sitter här i soffan och äter frukost. Ett tecken på att tiden går fasligt fort helt enkelt. Det är nu man ska passa på att njuta – när man har hela sommaren framför sig. Så oavsett om det är en tråkig vardag så ska man ändå försöka att se det fina med dagen. "Det är viktigt att njuta av den grå vardagen", så att säga.
Och idag blir det njutning på hög nivå, mina vänner. Ledighet, sushi och en runda på stan står på dagens schema. I morgon beger jag mig till sommarstugan och där njuter jag ännu mer. Det är något visst med att vakna upp där ute och mötas av ett spegelblankt hav när man kliver upp på morgonen. Pricken över i:et är när man äter en jordgubbsfrukost i hammocken. Åhå! Snart så :)
Vad har ni för planer denna tisdag? 


Kommentarer
Sandra

Hej! har läst din blogg ett tag =) Undrar om du får någon hjälp av något slag och vad du har för bmi (om du inte vill säga det så förstår jag, men har du långt till normalvikt eller är du normalviktig?)



Hur ser en matdag ut för dig? kan du äta typ en läkerol eller tuggummi mellan måltider, och kan du småäta och så?

Hur mycket rör du dig/sitter under en dag?



Kraaam

2012-05-15 @ 10:31:06
Sara

sv: neeeeej! klarar du ska ha någonting till. men om du typ vill ha det mer som lunch får man ju göra flera stycken ;))

2012-05-15 @ 10:43:54
URL: http://misdsteinholtz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0