23 Maj

Trött tjej som sitter här och skriver. Hur sent jag än lägger mig så är kroppen inställd på att vakna rätt tidigt. Men jag ska inte klaga – för jag har all tid i världen att vila på dagarna. (Och tro mig, det gör jag) ;) Dock har jag lite saker inplanerat idag, så någon power nap hinner jag nog dessvärre inte med.
Nåja, om ett tag blir det lunch med papi här hemma och sedan ska jag ner till stan och bli förbannad på alla som springer runt i vita, tunna sommaklänningar. (Skämt å sido). Fast lite sannings låg det i den meningen.. hoho. Men ska faktiskt ner på lite födelsedagsfika med ett gäng tjejer :) Blir mysigt! Ska ta mig en god iskaffe idag hade jag tänkt.
Vi hinner med en dagens också...
Dagens uppstigning: Klockan nio var jag pigg som en mört, men låg änna och drog mig lite länge..
Dagens mat: Än så länge en väldans god frukost och ett litet mellanmål. Frukosten idag bestod av keso/kvarg med smak av annanas och passionsfrukt toppat med torkad frukt och nötter samt två mackor med skinka och massa grönsaker.
Klädsel: Haremsbrallor och pippitröja
Frisyr: En fläta
Har gjort: Hunnit med en snabbvisit i affären för att köpa saker till lunchen, degat på altanen och ja.. degat på altanen. :D
Ska göra: Fika, äta och sedan jobb. (Snälla gud – låt kokkorvarna ligga där de ska idag)
Längtan: För att vara lite realistisk i mitt längtande så tar jag och längtar till småsaker istället. ;) Så dagens längtan blir helgen då det väntas massa skoj. Fast oj.. höll på att glömma. Längtar nog liiiite mer efter mitt objektiv än till helgen, faktiskt.
Mående: Trötter men glader
Bästa: Mamis lilla meddelande i form av en lapp som hon lämnat på bordet. Fina ord – fin start på dagen.
Sämsta: Vart är energin?
Köp: Mat och snus, så att jag överlever lixom ;)
Ha en fin dag kära ni 


Kommentarer
Helene

sv: Okej^^ Vad tycker du om att äta vid 15:30? Hur gör du med mellanmål?



Ja, jag kanske skulle kunna äta ett mellanmål sent på kvällen, jag vågar bara inte riktigt än:P



Ja visst vore det skönt! Bor du också med dina föräldrar? Kram

2012-05-23 @ 17:18:00
URL: http://nystig.blogg.se/
Anonym

Sv: Ja, åh keso och banan är så himla gott! Men jordnötter har jag aldrig provat.. Får testa det nästa gång! :)

Okej! Åh, vad kul med ett nytt objektiv. Jag har inte fotat så länge så jag har inget avanserat alls. Min Nikon d3100, två objektiv (kitobjektiv 18-55 mm och nikon 55-300mm) och en blixt. Kram!!

2012-05-23 @ 18:30:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0