Blommor och bin

Har precis strosat runt bland blommor och bin tillsammans med min kamera. Äntligen är fotoinspirationen tillbaka. Och vet ni? För sisådär fyra minuter sedan så klickade jag hem ett sprillans nytt objektiv som jag så länge har suktat efter. Har velat fram och tillbaka och tänkt att jag väntar med att köpa det. Men idag slog jag till och jag tvivlar starkt på att jag kommer ångra mig. Så nu hoppas jag bara på att postgubbarna arbetar snabbt de kommande dagarna. Lycka! Kommer även kunna utöka utbudet bilder att sälja nu också. För jag räknar med att få enormt läckra bilder med det nya objektivet. (Så det kanske går plus i plånkan ändå)
Äntligen sommar

Detta kallas för belöningsshopping, utan dess like ;) Dock har jag inte tagit reda på om jag verkligen var värd det. Men jag har ju faktiskt utmanat, ökat maten och vart mer än duktig på senaste tiden – så jag kände mig faktiskt värd det trots allt.
Nu blir det lunch i solskenet 


Kommentarer
Linnéa

Vackra bilder!

2012-05-22 @ 15:42:53
URL: http://linneajoha.blogg.se/
ida

Helt klart värd det! (enligt min åsikt!)

Och jag älskar dina bilder! När jag någon gång flyttar, eller kan renovera och göra om i min nuvarande lilla lya, ska jag helt klart vända mig till dig för att köpa konst. :)



Härligt att fotoinspirationen kommit tillbaka oxå!



Ha det braigast! Kramen på damen

2012-05-22 @ 17:19:24
URL: http://skeptisk.blogg.se/
Matilda

Jätte fina bilder, verkligen! Vad använder du dig för utav kamera/objektiv? Kram fina

2012-05-22 @ 19:08:37
URL: http://jordgubbssaften.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0