Jacka 1,2,3

Bild1: Störtgo jacka i lite "militärstuk". Ett fynd utan dess like.
Bild2: Vet inte hur länge jag vart ute efter en skinnjacka. Antingen är de för korta, för fula, fel passform osv. Men idag – ja då hängde den mitt framför ögonen på mig och bara skrek mitt namn. Grymmenöjd är jag! Ett stort plus är även att det inte är några silverdetaljer på den, vilket det nästan är på alla skinnjackor nu för tiden. Är nämligen en guldtjej. Annars får det vara ;)
Bild3: Behöver jag säga mer? Kommer användas med mina lila sneakers i sommar. Och ljusa jeans. Åh!


Kommentarer
Anonym

Shit vad grym militärjackan var! Vart hittade du den?

2012-05-11 @ 23:02:02
Cecilia

Sv Anonym: Har tyvärr Ingen som helst aning vad affären hette. Haha :(

2012-05-11 @ 23:10:05
URL: http://vagenupp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0