Nattinatti

Insåg precis att jag är ledig tills på fredag. Weihoo! Jobbar nämligen stängning hela helgen, så jag fick mina lediga dagar nu istället. Känns annorlunda att vara ledig på vardagarna, då alla jobbar och istället jobba på helgen, då alla är lediga. Haha. Men det ska nog kännas bra ändå! :)

Dagens uppstigning: Vid tiotiden i hopp om att få äta en god frukost. Höhö

Dagens mat: Godaste som hamnat i magen är i allafall Skyr Vanilj med nedskuret päron, som jag åt till mellis.

Klädsel: Förutom jobbkläder så har det vart myskläder.

Frisyr: Toffs

Har gjort: Jobbat, gjort lite ärenden, ätit och kollat på tv

Ska göra: Inte ett skvatt. Tvätta bort sminket om det räknas?

Längtan: Får man lov att säga sushi-lunchen i morgon tro?

Mående: Faktiskt riktigt bra. Vart lite seg, men ändå pigg i hjärnan.

Bästa: Att det gick bra på jobbet!

Sämsta: Behöver jag ens nämna kvargplättarna ? :D

Köp: Sallad, svamp, apelsiner, loka och snus.


Nu – tvätta bort smink (som är något av de tråkigaste man kan göra) och sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0