Solariumfanskap

Gaaaahh. Har sådan klåda på magen/bröstet så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kliar snart sönder mig själv här hemma. Solade solarium idag. Och mjaa, min kropp var väl inte van vid att få sol på sig helt enkelt. Fått massa jobbiga utslag. S-u-c-k. Har suttit och kylt mig med ett gäng laxfiléer – utan vidare resultat. Haha. Lär inte lägga mig i något förbannat solarium på ett tag i allafall.
Lunchen var god i allafall. ;) Förnyade mig och körde på massa nya sushi-bitar idag. Gott så gott! Nu är även hela familjen samlad och ikväll blir det som sagt räkmys. Precis som jag misstänkte.
Ville bara kika in och säga hej. Vi hörs i morgon – när min jävla klåda har försvunnit. 


Kommentarer
camillaa

hoppas klådan försvunnit till imorn :) jag haraldrig vågat mig på solarium o nu tror jag att fortsätter avstå hehe :)

ha en fin kväll

kraam

2012-05-30 @ 21:08:43
URL: http://resanupp.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0