Tisdagslyx!

Fyndar-Cecilia har vart i farten igen. En rymdtröja samt en lång svart skjortklänning fick följa med hem från stan. Nu har jag väldigt mycket nya kläder som bara ligger och väntar på mig. Köper som sagt min vanliga storlek, dvs den som kommer passa om ett litet tag. Så de får ligga på hyllan ett litet tag till. "Växa-i-kläder" så att säga. Bättre det än att köpa kläder som passar nu med medvetandet om att de får kastas bort i sinom tid.
Åhååå!
Jag förnyade mig idag. Hör och häpna. Brukar alltid välja endast Makirullar. Men idag slog jag på stort och tog fyra maki och fyra nigri istället. Helt klart rätt beslut, då det var väldans gott. Kommer nog äta dessa i fortsättningen istället. Lite mer mättande också. Och självklart beställde jag extra ingefära, två gånger om dessutom. Haha. :D 


Kommentarer
isa

åh sötnos. vad glad jag blev av din kommentar. kul att man kan göra någon på bra humör ;) kramsi

2012-05-15 @ 20:08:23
URL: http://cookiedough.spotlife.se
Ida

Smart sätt att peppa sig själv framåt/uppåt med att köpa kläder i den storlek man brukar ha. Går vikten åt rätt håll för dig?



Ja är så vändans skeptisk till suchi (som jag nog inte ens kan stava till ;)), men någongång får ja nog ta o prova det! Helt klart!! :)



Önskar dig en fortsatt trevlig kväll och en massa återhämtande sömn när det blir dags! Kramar

2012-05-15 @ 20:56:19
URL: http://skeptisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0