31 Maj

God eftermiddag! :)
Lugn och skön dag på jobbet idag. skönt att kunna äta i lugn och ro. Fick även mina jobbtider för två veckor framåt. Och jag kan säga att det hjälper att vara öppen. Har nämligen snackat med min chef och sagt hur det ligger till med allt. Så nu har jag fått tider som passar mig som handen i handsken. Det är jag otroligt, otroligt tacksam över. :)
Jag har velat fram och tillbaka om hur vida jag tycker om att jobba på sommaren eller inte. Men jag har kommit fram till att det bara är posetivt för mig just nu. I vanliga fall brukar jag ta mitt pick och pack och flytta ut till sommarstugan i tio veckor. Men i år kommer jag som sagt spendera sommaren med att pendla mellan sommarstugan och Alingsås, på grund av att jag ska jobba.
Dagarna vid stugan brukar ägnas åt att springa, gå promenader, åka vattenskidor och vara allmänt "aktiv". Men det hade jag inte kunnat iår med tanke på hur allt ser ut just nu. Och man ska komma ihåg att det regnar rätt mycket på sommaren också.. så mina dagar vid stugan hade nog blivit rätt sega i slutändan. Så det känns bra att jobba helt enkelt :)
Nåja, klådan äntligen avtagit iallafall– så nu är jag bara brun. Höhö. Så det var liiiite värt att sola trots allt ;) Föresten är det ett helt jävla årsedan jag tog studenten i morgon. Lite galet! En av de bästa dagarna i mitt liv :) Nu blir det dusch. Det är ett moln av stekos runt mig! ;) Puss & Kram


Kommentarer
isa

finis! tror det är super att ha ett jobb. Så man får känna sig lite nyttig och ha nått att sysselsätta sig med och distrahera tankarna. Kämpa på!! kram

2012-05-31 @ 20:01:28
URL: http://cookiedough.spotlife.se
Felicia

Jag heter @felicianols på instagram. Följer dig där :)



Sv. Jag mår sådär idag. Tröttheten kom ikapp kroppen idag. Smällar man får ta och resa sig igen bara!



Du är klok. Låter bra att vara lite återhållsam med det aktiva. Det har du tid till senare. Och att vara öppen som du säger, det underlättar en hel del. Det är något som jag har svårt med. Men det är oftast till en fördel. Hur gammal är du förresten? Vilken "årgång"? ;) kram!

2012-05-31 @ 20:06:22
URL: http://seethefeeling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0