5 Maj

– Startade dagen med att äta ett pålägg på mackan som jag inte har ätit på ett år. (Vilket är rätt lång tid) Ett sådant där "farligt" pålägg ni vet. Det smakade rena rama himmelriket. Nu kommer jag säkert få dille på det och äta det varje dag.
– Sushi eller wokade räkor står på lunchmenyn. Hämtmat när den är som bäst helt enkelt.
– Dock ska vi äta räkor ikväll. Så lunchen får nog bli sushi. Inte mig emot.
– Vindruvsfatet breve mig är tomt. Och nu har jag ont i magen. Buhu.
Dagens mående: Känner mig taggad. På livet alltså. Eller snarare ett få leva livet.
Jag dör lite..

Dagens kommer spenderas på utställningen. Ska hinna med att göra klart alla beställningar idag. Och det blev som sagt en och annan (wiho) så det kommer ta sin lilla tid. Tur att det är mysigt här :) Men nu hörni, nu ska jag bege mig mot stan och hämta lite mat. 


Kommentarer
linnea

Blir nyfiken, vad för pålägg rör det sig om? ;) Bra jobbat vilket som! Hur ser funderingarna ut nu på beh liknande, är det familjen som oroar sig!? Kramar! Gott med räkor, nu blir jag avis!!

2012-05-05 @ 15:07:03
URL: http://linneahs.wordpress.com
isa

visst är det härligt när man inser att ett sånt där "farligt" livsmedel inte alls är speciellt läskigt ;) ha en bra dag! gött att du är taggad på livet! kramsi

2012-05-05 @ 15:38:06
URL: http://cookiedough.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0