15 November

Godmorgon fina ni!
 
Känns som jag har sprungit ett maraton, eller inväntar resultatet av mitt livs viktigaste prov. Har en puls i 120 och känner mig stressad och skakig. En värdelös blandning. Och on top av allt så känner jag mig lite lagom besviken sådär. Men där har jag ingen annan än mig själv att skylla. Hädan efter behöver jag inte vara rädd för att sluta väga helt i allafall. Orden för mycket ska sluta excistera i min värld från och med i dag.
 
Tordagsfrukosten (varje-dag-frukosten) ;) 
Två mackor, melon & en skål med de bästa av det bästa.
 
 
Idag behöver jag inte vara rädd att frysa ihjäl efter frukosten iallafall. Pulsen hjälper värmen i kroppen på traven om man säger så. Huh. Dags att skippa underställströjan idag känner jag ;) Aldrig kan min kropp agera normalt. Antingen eller – på alla plan. 
Idag är sista jobbdagen innan mååånga dagars ledighet. Vet inte varför det blev sådant glapp, men jag klagar då inte. Dessutom har jag sällskap här hemma alla dagar jag är ledig. Perfekt. Annars hade jag nog inte uppskattat det lika mycket! Ni vet ju hur jag blir. I morgon blir det en heldag i Göteborg som avslutas med bio, på lördag ska jag till Borås och sedan efter det är det nästan måndag. Och dit längtar jag. Har bra magkänsla!!
 
Dags att tröcka i sig det sista av frullen. Hörs ikväll. Ha en fin dag. PUSS
 
 


Kommentarer
Maja

Skönt att det väntar dagar av ledighet framöver! Känner att jag just nu vill stanna tiden så att jag kan göra färdigt saker som tynger mig rejält. Hatar att jag alltid stressar upp mig över saker och ting...
Massa kramar till dig! (Recept på brödet kanske? Blev riktigt sugen när jag såg det... ;P)

2012-11-15 @ 16:37:21
URL: http://cuilenya.blogg.se
Hanna

Vad fick dig att känna som att du sprungit ett marathon?
Du är grym! :) Kram!

2012-11-15 @ 17:28:51
URL: http://elvamil.blogspot.com
Sandra

Nämen, ska du till Borås :) vad världen är liten ändå. Hoppas du får en bra helg, och njut av ledigheten<3

2012-11-16 @ 10:58:07
URL: http://daysofmine.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0