25 November

Teorin är nu bevisad. Det man tillåter sig, tänker man inte så mycket på. Även om det är en liten jävla macka. Visst tog det sin lilla tid, men nu har jag äntligen provat ett nytt bröd för första gången på galet länge. Inga matdrömmar inatt med andra ord. (Och hallå..det där var ju inte farligt.) Inbillningar. 
Kanske berodde det på att jag provade en ny macka igår kväll och att den nu var ur mitt huvud.
Eller så berodde det kanske på att jag var förbannat trött. Kvällens jobb var utmattande får både kropp och knopp. Eller så var det en blandning helt enkelt. 
 
 
En tröttissöndag ser det ut att bli idag minsann. Har redan sprungit in i väggen och klockan är inte ens elva. Tror även att det kallas matkoma. Eller början på en förkylning. Blev tokmätt idag! Bra såklart. Men mer mätt än vad jag är van vid att bli efter frukost. 
Kanske berodde det på den sena och ovanligt stora nattamaten.
Eller också beror det på att jag tog mer yoghurt och dubbelt så mycket än vanligt. Men vad vet jag. ;) Magen tackar mig nog så småningom. Så fort den har fått smälta maten så!
 
Lugn dag väntar. Fika, matlagning och till sist jobb. Eller ja, jag hoppas det blir en lugn dag åtminstånde!
 
Puss
 


Kommentarer
Mia Olsen

Bytte du ut den ena mackan mot mer yoghurt och "topping" då eller? För annars blir det ju inget större hehe. (a)
Hoppas du får en lugn dag, med massa mys och gos för det är du värd!

Tänker faktiskt även unna mig en "fri dag" idag. Inget tvång ska få ta över för mkt i dag!

Kramar på dig!

2012-11-25 @ 11:58:01
URL: http://marslammet.blogg.se
Helene

Bravo! :) Vad var det för bröd du testade?

2012-11-25 @ 14:03:13
URL: http://nystig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0