Dagens Horoskop

Dagshoroskop - torsdag 22 november

En tid framöver kan du bli tvungen att acceptera en eller fler kompromisser. Det kan kännas trist att inte få allt som du vill ha det, men det varar inte för evigt.

Detta verkar väl ändå rätt lovande? Jag vet att får jag som jag vill så tar detta för lång tid. Så lite kompromisser och nytänkande verkar inte fel. Och det är bara för en tid. Sen kan jag leva det liv jag vill igen! Ingenting dåligt varar som sagt för evigt. Inget bra heller förvisso – men det kommer alltid tillbaka så småningom. 

Jag ska ringa och boka tid hos dietisten nu. Vad borde man ta upp? Har tusen frågor – men är det något jag inte får missa? Nu ska jag se till att lyssna på henne också. Hon jobbar inte som dietist för intet. Hon är kunnig och förhoppningsvis någon att lita på. Dags att ta in lite nya, kloka åsikter. 

Dags för lunch. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0