Lite tidig kanske..

Tycker inte om när personer är sena. Jag är själv alltid i tid – ibland i för god tid. Satte mig i väntrummet till tandläkaren i morses. Tjugo minuter tidig dessutom. Eller nej, en vecka och tjugo minuter tidig. Haha. Bra jobbat kände jag! Och jag som är förbannat morgontrött också. Fick mig en tidig start på dagen i allafall. Man hinner med rätt mycket då. Och det behövs idag.
 
Ska snart äta frukost och efter det är det i full gång hela dagen. Ska fortsätta att måla väggar, spika och sortera i olika förråd. Ordning och reda ska det vara på sakerna. Det är lustigt det där. Med maten har jag full koll och är på tok för organiserad för mitt eget bästa. Men när det kommer till att hålla koll på saker samt ha ordning på mitt rum så är det k-a-o-s. Är en hejjare på att tappa bort saker! 
När jag gick i skolan så bytte jag lås 4 gånger på ett halvår. Och till varje lås fick man tre nycklar... så i dagsläget äger jag inte ens en nyckelknippa. Tycker att det känns säkrast så! ;) 
 
Såhär pigg var jag i morses. Typ! Haha
 
Har tänkt mycket på gårdagen. Känner mig redan starkare på något vis. Det känns som jag kommer lära känna mig själv efter detta på ett annat sätt än tidigare. Det jag gör – ja, det gör jag ju bara. Men sättet man agerar på gör man också av en anledning. En anledning som jag tidigare inte har tänkt på. Allt har ett samband. Måste bara pussla ihop allt – för att sedan spränga pusslet i tusen bitar. Hejjahejja!!
 
Frukost var det ja. Ha en fin dag. Puss


Kommentarer
Anonym

Hej hoppas allt e bra med dig,har bäddat rent o det e så skönt sen när man lägger sig i nybäddat,eller hur? KRAM Linda /Alingsås

2012-11-20 @ 11:33:36
Hanna

Känns braa tt bli bekräftad i att frukost är vanemat va=p Jag kan ju nämna att det mina pappa ätit i typ trettio år är flingor med mjölk och då pratar vi verkligen flingor med mjölk och inte tvärtom, det är typ som okokt gröt=p två deciliter flingor och en dl mjölk i runda slängar. Samma musli också fram tills för ett par år sedan när den försvann från sortimentet (förstå kaoset.. haha).

2012-11-20 @ 13:04:45
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se
Maja

Jag är också alltid i tid, tycker att det hör till bland det mest självklara sakerna att lära sig. Men håller med dig, en vecka och tjugo minuter är lite väl tidigt... ;)

Gud så härligt att det gav dig så mycket, kommer gå åt rätt håll känner jag!
Sv: Vet att det finns ett ställe vid min skola, på postgatan. Men det är inte där du går eller?
Kram! <3

2012-11-20 @ 15:57:16
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0