Snabbt Godmorgon!

Godmorgon!
 
Hoppas ni sovit gott. Har drömt om mitt förbannade mobilspel hela natten. Haha, snacka om att vara fast. Jag är glad så länge drömmarna inte handlar om siffror. Och på tal om siffror så har jag inte "checkat av" vikten på flera veckor. Har liksom inte tänkt på det, konstigt nog. Eller så bryr jag mig helt enkelt inte. Eller också är jag rädd. Oavsett vad så är jag nöjd att jag inte är beroende av att veta vad siffran stannar på. Men lite koll kan ju kanske vara bra att ha trots allt. Innan söndag så ska jag ha tagit reda på det!
 
Morgongodis

Ska snart åka till jobbet. Och efter det ska jag åka till flygplatsen och hämta hem pappa. Äntligen. Men först ska  som sagt en jobbdag avklaras. Och för att orka med det så måste jag ordna med mig mat, såklart. Idag blir det en kall sallad på bla bulgur och kyckling. Den ser supergod ut!! Gott med lite variation också. 
 
Hoppas ni får en bra dag. Hörs sen. Puss & Kram


Kommentarer
Maja

Du skulle ju kunna köpa sushi och ta med till jobbet? :) När vi haft saker på kvällarna och behövt vara kvar i skolan har jag ofta bett mamma köpa en sushi som jag kan ta med! :) Gott och snabbt...!

Det där brödet såg riktigt smarrigt ut, är det köpt eller hembakat? :)
Hoppas din dag blev fin! :)
Kram! <3

2012-11-14 @ 17:17:00
URL: http://cuilenya.blogg.se
matilda

Vilket bröd äter du? Om det är hembakat kan du inte lägga upp receptet? Det ser så himla gott ut! :)

Svar: Hembakat it is! :) Kolla bland mina recept så finner du det :)
Cecilia

2012-11-14 @ 17:49:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0