Tre små klappar!

Måste ge mig tre feta klappar på axeln denna kväll.
 
Ett – Jag valde att äta tidigare iväll än vad jag brukar. Anledning? Jag vet att det blivit för lite idag och vill därför klämma i in extra mål innan jag lägger mig.  
 
Två – Som ni vet så varken räknar, väger eller mäter jag. Förutom en sak som jag alltid har koll på. Vet egentligen inte varför jag mäter just detta livsmedel. Jag menar, det gör ju ingen skillnad med tanke på att jag inte räknar på något annat. Men sedan jag började har det vart svårt att sluta. Ja, ni vet hur det är. Det känns tryggt. Men idag var första gången på flera månader jag varke mätte, vägde eller räknade på detta. Körde med ögonmåttet! 
Och inte nog med att jag fortfarande lever – jag känner mig tusen gånger starkare också. 
 
Tre – För att jag är rätt duktig, helt enkelt. 
 
 


Kommentarer
ellen

Du får en klapp på axeln av mig också!;)
Brukar titta in här men har aldrig kommenterat...
Var rädd om dig!
Kram, ellen

2012-11-14 @ 21:31:04
URL: http://sandal.blogg.se
Daniella

Vad är det du brukar mäta upp då? Som du inte gjorde ikväll...

Svar: Det viktiga är att jag snart slutat med det :)
Cecilia

2012-11-14 @ 22:25:43
Linda

Hej, Jag skriver inte alls ofta på min blogg eller har inte lagt in bilder,jag e inte så *haj*på data...hihii..men du kan få den
http://myanorexiclife.wordpress.com/
Du kanske kan hjälpa mig med råd?
Jättekul om vi kan ha sushidate...jag e ju alltid hemma då jag e sjukskriven,bara o säga när...
Sov gott Kramiz Linda /alingsås/

2012-11-14 @ 23:00:41
Caroline

Oftast lagar jag maten tillsammans med mamma eller helt själv. Ibland äter jag samma som min familj och ibland helt olika, mest beroende på att vi gillar olika saker. Jag älskar ju fisk vilket min pappa inte gillar.
Tycker det går rätt bra för mig. Försöker iallafall, äta efter schemat och försöker äta två lagade mål mat om dagen, även fast min familj inte gör det alltid, men vi äter alltid tillsammans.

Knäckebrödet vet jag inte vad de heter. Är surdegsbröd och riktigt knaprigt och super gott. Är ju stort runt och en svart förpackning. Sen fyrkanterna jag äter är paltbröd. Bra med järn. Så mensen kickar igång snart ;)

2012-11-14 @ 23:11:28
URL: http://carro6.blogspot.com
Anonym

Vilket livsmedel bruker du mäta?

Svar: Det viktiga är att jag håller på att sluta med det! :)
Cecilia

2012-11-15 @ 08:02:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0